Rozpoczęcie naboru na dofinansowanie projektów na 2024 rok
Fundacja PŁ rozpoczyna nabór wniosków na dofinansowanie projektów ze środków Fundacji Politechniki Łódzkiej na 2024 rok.
O dofinansowanie mogą ubiegać się podmioty, które nie prowadzą działalności gospodarczej celem osiągnięcia zysku, w tym m.in.: uczelnie wyższe (w tym jednostki uczelni), fundacje, stowarzyszenia, szkoły, młodzieżowe lub studenckie kluby sportowe, biblioteki, samorządy studentów.
Zaproponowane projekty powinny być zgodnie z celami określonymi w Statucie Fundacji PŁ.
Informacja dotycząca przyznania dofinansowania przekazywana jest w pierwszej połowie 2024 roku.
Sposób aplikowania
Wnioski powinny być przesyłane, w formie elektronicznej na adres biuro@fundacja.p.lodz.pl, a w ślad za tym dostarczone w formie papierowej (z podpisem osoby uprawnionej do reprezentacji) w terminie do dnia 15 listopada 2023 r., do biura Fundacji PŁ, Łódź ul. S. Żeromskiego 116 bud. A27, I piętro, pok. 161. Warunkiem rozpatrzenia wniosku jest poprawne wypełnienie jego wszystkich pól.
Regulamin (pdf)
Wniosek o dofinansowanie (docx)
FAQ
1. Jakie organizacje studenckie mogą złożyć wniosek o dofinansowanie projektu?
Wnioski mogą składać m.in.: Samorząd Studencki, Samorząd Doktorantów, Wydziałowe Rady Samorząd czy Studenckie Koła Naukowe. Ww. organizacje nie stanowią katalogu zamkniętego.
2. Czy w projekcie można zaplanować wydatki związane z obsługą administracyjną projektu?
Nie, środki przekazane przez Fundację PŁ nie obejmują wydatków związanych z wynagrodzeniami, kosztami wynajmu biura, opłat za internet, telefon itp.
3. W jaki sposób dowiem się czy mój projekt otrzymał dofinansowanie?
O decyzji Fundacji PŁ (pozytywnej albo negatywnej) w zakresie dofinansowania projektu, Wnioskodawcy informowani są w formie pisemnej lub drogą elektroniczną.
4. Kiedy otrzymam informację na temat ewentualnego przyznania dofinansowania?
Informacje będą przekazywane Wnioskodawcom w pierwszej połowie stycznia 2024 roku.
5. Czy można złożyć wniosek na wieloletni projekt?
Nie, realizacja projektu i złożenie sprawozdania merytorycznego i finansowego muszą być zaplanowane na 2024 rok. Maksymalna data realizacji projektu jaką należy przyjąć to 30 listopada 2024 roku.
6. Kiedy otrzymamy środki przyznane przez Fundację PŁ?
Środki są przekazywane na rachunek bankowy Dotowanego, po przedstawieniu Fundacji i zaakceptowaniu przez Fundację raportu z wykonania projektu, w ciągu 14 dni od dnia akceptacji.
7. Co musi zawierać raport z wykonania projektu?
Raport składa się ze sprawozdania merytorycznego i finansowego oraz minimum 2 zdjęć z realizacji projektu. Wnioskodawca składa raport w terminie 10 dni od zakończenia realizacji projektu.
8. W jaki sposób udokumentować wydatkowanie?
Wydatki poniesione w związku z realizacją projektu powinny być udokumentowane w postaci faktur, rachunków, umów itp. oraz potwierdzeń dokonania płatności.